Există un post de bugetar în România, cu salariu de 10.000 lei, pe care nu-l ocupă nimeni
Primăria municipiului Aiud caută arhitect șef. Potrivit reprezentanților instituției, concursul pentru ocuparea funcției publice de conducere a fost organizat de 13 ori, însă participanții nu au reușit să obțină punctajul minim, informează Alba24.
Conform listei funcțiilor din aparatul de specialitate al primarului, arhitectul șef al municipiului Aiud are un salariu de bază de 10.068 lei, la care se adaugă sporuri și se scad impozitele.
Ce-i drept, majoritatea arhitecților din România și-au deschis propriile firme de proiectare de pe urma cărora se câștigă foarte bine în mediul privat.
„Poziția de arhitect șef este printre cele mai importante din cadrul unei primării. Acesta trebuie să fie un profesionist implicat în strategia de dezvoltare a localității, un excelent cunoscător al municipiului, să fie la curent cu cele mai recente practici urbane sau să vegheze asupra dezvoltării durabile a comunității.
Aiudul nu are în prezent un arhitect șef. Concursul pentru ocuparea funcției a fost organizat de 13 ori, dar nici un participant nu a reușit să obțină punctajul minim. Am scos din nou postul la concurs, cu speranța că de data aceasta va fi ocupat”, au transmis sâmbătă reprezentanții instituției.
Potrivit anunțului publicat pe site-ul www.aiud.ro, durata timpului de muncă pentru funcția publică de Arhitect – șef al Direcției Arhitect – șef este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, reprezentând durată normală a timpului de muncă.
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
- Proba scrisă: 20.04.2021, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;
- Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
- Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 19.03.2021 – 07.04.2021 (ora 16,00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare la concurs pentru postul de Arhitect – șef al Direcției Arhitect – șef din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud :
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă de arhitect diplomat, urbanist diplomat, arhitect ori urbanist absolvent cu licenţă şi master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, conform art. 36^1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare;
- absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- atestat eliberat de Registrul Urbaniștilor din România;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 7 ani.
Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.
Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Morar Angela, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.